Pobierz Podręcznik Użytkownika
PDF - rozmiar ok. 20 MB
Niezależnie od poziomu dostępu, każdy użytkownik mający dostęp do systemu "Moja-Wspólnota" ma możliwość korzystania z wbudowanego systemu komunikacji pomiędzy określonymi użytkownikami. Funkcjonalność ta, została zbudowana w celu ułatwienia komunikacji pomiędzy pracownikami zarządcy wspólnot mieszkaniowych a właścicielami lokali mieszkalnych.
Wszelkie działania związane z odbieraniem, czytaniem lub pisaniem wiadomości do określonych odbiorców dokonuje się wybierając opcję "Kontakt/Lista wiadomości" znajdującą się w menu po lewej stronie.
Dodatkową funkcjonalnością jest powiadamianie użytkownika o nowych wiadomościach zaraz po zalogowaniu się, na stronie głownej systemu. Jeżeli są dostępne nowe wiadomości dla użytkownika, w głównej części strony ukaże się odpowiednia informacja wraz z odnośnikiem do wątku, którego ww. informacja dotyczy (Rysunek 1).