W ramach naszej witryny korzystamy z plików cookies oraz przetwarzamy Państwa dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem UE RODO. Szczegóły informacji w naszej polityce prywatności.

Podręcznik użytkownika
wersja 1.1.0 - aktualizacja: październik 2011

Rozdział 3 » Forum dyskusyjne » Informacje ogólne

Niezależnie od poziomu dostępu, każdy użytkownik mający dostęp do systemu "Moja-Wspólnota" ma możliwość korzystania z wbudowanego systemu komunikacji pomiędzy określonymi użytkownikami. Funkcjonalność ta, została zbudowana w celu ułatwienia komunikacji pomiędzy pracownikami zarządcy wspólnot mieszkaniowych a właścicielami lokali mieszkalnych.

Każdy z użytkowników, w zależności od poziomu dostępu ma możliwość komunikacji:
  • pracownicy zarządcy - mają możliwość korespondowania z właścicielami lokali mieszkanych, które należą do wspólnot prowadzonych przez danego zarządcę, z innymi pracownikami tego samego zarządcy oraz z administratorami systemu (obsługa systemu "Moja-Wspólnota");
  • właściciele lokali mieszkalnych - mają możliwość korespondowania z pracownikami zarządcy do którego ich lokal należy.

Wszelkie działania związane z odbieraniem, czytaniem lub pisaniem wiadomości do określonych odbiorców dokonuje się wybierając opcję "Kontakt/Lista wiadomości" znajdującą się w menu po lewej stronie.

Dodatkową funkcjonalnością jest powiadamianie użytkownika o nowych wiadomościach zaraz po zalogowaniu się, na stronie głownej systemu. Jeżeli są dostępne nowe wiadomości dla użytkownika, w głównej części strony ukaże się odpowiednia informacja wraz z odnośnikiem do wątku, którego ww. informacja dotyczy (Rysunek 1).

Rysunek 1 - powiadomienie o nowych wiadomościach