Pobierz Podręcznik Użytkownika
PDF - rozmiar ok. 20 MB
Każdy z właścicieli lokali mieszkalnych ma wgląd w swoje dane - przechowywane w bazie zarządcy oraz ma możliwość zmiany hasła dostępu do systemu "Moja-Wspólnota" (opis procedury). Dostęp do zmiany danych osobowych właściciela lokalu jest zabroniony ze względu na zachowanie ich spójności. Zmiana danych osobowych jest możliwa tylko poprzez kontakt telefoniczny, mailowy bądź osobisty z zarządcą wspólnoty mieszkaniowej do której lokal przynależy.
Aby sprawdzić swoje dane osobowe, należy wybrać z menu po lewej stronie, z działu "Administracja" opcję "Moje dane". Dane zostaną wyświetlone w sposób pokazany na rysunku nr 1.
Aby zmienić hasło dostępu do konta, z menu znajdującego się po lewej stronie, z działu "Administracja" należy wybrać opcję "Zmiana hasła". Zostanie wyświetlony formularz (rysunek 2) w którym należy podać następujące informacje:
Jeżeli w formularzu nie będzie błędów, zostanie wyświetlony monit o pomyślnej zmianie hasła. Jeżeli natomiast błędnie podane zostało aktualne hasło, bądź nowe hasło nie jest identycznie wpisane w oba pola, zostanie ponownie wyświetlony formularz z informacją, w którym polu został popełniony bład.